Sahdormommy Elotyy kaç zamandır çekiyorum bu durumu canım antibiyotik veriyor gene geçmiyor artıyor hatta oysaki temiz tutuyorum iç çamaşırımı vb.bakalım napacağıö bilmiyorum geçmiş olsun
zumrasmom1 Elotyy iki aydır uğraşıyorum canım. Kanama bile oldu enfeksiyondan. İki defa toz iki kutu antibiyotik iki kutu piyeloseptil kullanmama rağmen duzelmemis hiç Çarşamba günü yatış yaptık damardan tedavi ediliyor
Ilba_34 Elotyy Ebem eğer enfeksiyon olursa nioli yağını çamaşırına damlat biraz bekleyip öyle giy demişti size de yardımcı olabilir
sevaldqn1 Bol su içmekten başka çare yok ne kadar temiz olursak olalım ben hamilelikten önce de çekiyordum 🥲
Elotyy sevaldqn1 yok kız valla temizlik değil çok degişik ağrı ağrı acile gıtcem şimdi kıvraniyom daha önce oldu bi toz verdiler o bi gecede geçirdi ama,2 gündür mahfoldum
Elotyy zumrasmom1 ciddimisin ay kıyamaö çok ağır yaşıyorsun, ozaman neden bukadar peki doktorlar ne diyor vucutmu yapıyor
zumrasmom1 Elotyy galiba vücut üretiyor her türlü önlemi aldım taharete daha dikkat ettim çamaşırımi utuleyip giydim tuvaleti tek kullandım falan. Kana da geçmiş artik
Elotyy Ilba_34 gittim saglık ocayı kıtle test yaptı enfeksiyon var dedi acile gittim agrım vardı tahlil yaptı enfeksiyon yok dedi
zumrasmom1 Elotyy acili de aile hekimini de bosverin kadın doğuma mutlaka sonuç gösterin. Beni kadın doğum yatırdı sadece üç günde tüm değerlerim düzeldi şükür bugün taburcuyum