Toprak0440 Bebeğimin cinsiyeti kız herkes ten duyuyorum kız bebekleri erken doğar diye bu doğru mu yaşayan var mı
8mucizem8 Toprak0440 evet 5 gün veya 1 hafta erken geldiği uzmanlar tarafından dünya genelince kanıtlanmış 🌸
Nrhnyc Toprak0440 bende duymuştum ama dogru değil bence.. 30 hafta da bir gelmeye calıstı bebeğim, hastane de yattım. Şimdi 39+1 oldum gelmeye niyeti yok 🙈
Melek-Gundogdu Benimde kız herkes 15 gün erken gelecek gibi hazır ol diyor. İlk gebelik gerçeklik payı nedir?
Toprak0440 Melek-Gundogdu benim de ilk gebelik olduğu için tecrübeli de değilim bu konuda bana da hep öyle diyorlar
Melek-Gundogdu Bebiskosuu Allah sağlıkla sihhatle zamanında doğumu nasip etsin. Göğüs ucu masajı ile bacağınızın ön orta kısmına hafif basılarla masaj yaparsanız da doğum başlarmş bir hekim canlı yayında söyledi.