Emelgrbz Merhaba aynı gün 26.haftam da hem kan uyuşmazlığı iğnesi hem de şeker testi oldum sakıncası olur mu normalde 28 de olmam gerekiyordu ilk gebeliğim .
Emelgrbz Gunes17 ikisini aynı gün yaptılar bir daha gelemeyeceğim dedim sonra da sıkıntı olursa ya diye tedirgin oldum bebek iki hafta ilerde dedi doktor
Tugcegurdal_ Merhaba. Bizim de kan uyuşmazlığımız var 19. Haftadayım 15. Haftamda kanamam geldi acil kan uyuşmazlığı iğnesi antiD yaptılar. Hiç sıkıntım yok şuan korkmayın:)
Emelgrbz Tugcegurdal_ benim de sekizinci haftamda kanamam olduğu için yapılmıştı şimdi herkes 28 deyince ben 26 da yaptırdım iki hafta sonrasına randevu yoktu doğu görevindeyiz olanaklar kısıtlı korktum bir an