Arkadaşlar suyum azalmıştı geçen hafta bugün gittim suyu güzel ama bebeğimin gelişimi 15 gün geriden geliyor daha önce ciğer geliştirici yapmıştım 33.cü hafta da hatırlatma dozu yapıldı şuan 35+2 günlük ama gelişimi 33+2 pazartesi tekrar gideceğim gelişimi hâlâ yerindeyse sezeryanla alınacak sizce bebeğimin ciğer gelişimi nasıldır küvöze alırlar mı yardımcı olur musunuz 😔