nrsltnkyck
Merhabalar 12 haftalık hamile ilken kese içinde aminiotik band görüldü ne olduğunu bilmiyorduk araştırdık doktorumuza sorduk çok üzüldük eşimle beraber ne yapıcagımızı şaşırmış durumdaydık risk göstermediğini söyledi doktor fakat biz başka doktorlar da düşündük ama gitmedik iki hafta sonra kontrole gittiğimde bandın kaybolduğu söyledi doktorumuz çok sevindik daha huzurlu olduk benim durumumu yaşıyanlarda var mı ?