Deryaa00 Kızlar 2. Çati muayenemi 2 gün arayla oldum ama 2.si beni mahvetti ya aradan 2 3 saat geçti ama hala kasık ağrım var bu durumu yaşayan var mi
ST55 Ya bende sordum kimse yanıtlamadı ilkkez catı muayenesi oldum dün kasıklarımda ağrı yok ama küçük tuvaletimi yapamıyorum inanaılmaz bir yanma ve ağrı var ve her seferinde damla damla kan cok tedirgin oldum