Krdlngr Merhaba hanımlar doğuma 2 ay kaldı hareket etmem de çokda sıkıntı yok beni işe almıyorlar kolay kolay çocuguma dahaa hiç bişey alamadım eşim beni bırakıp gitti kıyafet alabileceğim yerler var mı yada Avrupa yakasım da ne tür işlerde çalışabilirim
gl12cn34 Krdlngr eşiniz bırakıp nereye gitti ? Malesef ama hamile ve doğumuna az kalmış birini cok zor işe almaları..