hilalaktascelik Elif_1998 Bence maddi durumunuzda sıkıntı yoksa toplu ürünler alabiliyorsanız son haftalara bırakmanızda sakınca yok ancak ben bir anda hiçbir şey ödeyemeyeceğim için cinsiyetini öğrendiğim hafta yavaş yavaş alıp eksiklerini gidermeye başladım şimdi 28. Haftadaydım tek tük şeyler kaldı ama hepsini bir anda almaya çalışsaydım şimdi alamazdım hem de fiyatlar inanılmaz artıyor
hilalaktascelik Elif_1998 Nerden başlayacağını bilemiyorsan da bir liste yapıp ebebekten ya da nerden alışveriş yapacaksan o haftanın indirime giren ürünlerinden başlayabilirsin ben genelde öyle yaptım alınacaklar belli zaten o hafta ne indirimdeyse ihtiyacım da varsa onu aldım
atlasveannesi_ Bende 20. Haftadayım dün başladım anne yanları 1900 dü 5 bın olmuş e bebekte aldım uyguna bulup erken mi aldım diyorum ama bence bısey degıamıyor ve fiyatlar zamlanıyor
Aysnk 10 haftalığım bebek bezi almaya başladım bence sende diğer eşyaları yavaş yavaş almaya başlayabilirsin her şey her geçen gün pahalanıyo ve 32 den sonra ağırlasinca alışveriş zor oluyor
sinemsii Öğrendiğim günden beri indirimde gördüğüm şeyleri aldım bir anda zorlar diye düşünerekten. 20.haftamdayım hala da eksiklerim var doğuma kadar bir şekilde hallederim artık gerisini de 🙏
Zehrabal1 Elif_1998 bende 22 haftalığım . Bebek arabası , puset , ıslak mendil , bez , banyo seti ( küveti, kovası , süngeri v.s) ve bir kaç parça kıyafet aldım yeni doğan 4 takım aldım 3-6 aylık ve 6-9 aylık da bı kaç takım aldım .
EbruMD Elif_1998 13 haftalıkken büyük eşyalarını almıştım park beşik bebek arabası gibi sonra indirime girdikçe gördüğüm herşeyi aldım 32. Haftamdan eksik hiç bir şey yoktu şimdi sadece doğmasını bekliyorum🐣
Visal95 Elif_1998 20-30 hafta arası bence herseyi halledin derim. 30dan sonra zor oluyor hem zaman ilerledkce fiyatlar artıyor. Hevesliyseniz kıyafette alın bence 😻 etrafa bakmayın hiç. Benim 30. Haftada herseym hazırdı bi hastane süsüm cikolatam kalmıstı 35te yaptırdım onlarıda.
Turk33 Elif_1998 35. Haftada toptan yaptım bütün alışverişi 40 inda dağıtacağım cukulataya kadar e bebekten sipariş verdim kalanını trendyoldqn yada güvendiğim bebek mağazalarından iki Haftada bütün siparişlerin bitti elime geçti
AsELinAnneSi__ Elif_1998 24+3 teyim uygun denk geldikçe aldım herşey tamam sadece çanta hazırlama ütüleme kaldı onun içinde daha erken bence 😇