Kızlar 8gün önce klomen kullanmaya başladım. Bugün kontrole gittiğimde sağ yumurtamın bayağı büyüdüğünü söyledi doktor. Onun için çatlama iğnesi yazdı. Bu iğneyi kullananlar var mı ? Ayrıca fiyatı çok yüksek geldi bana, eczaneler kafasına göre fiyat verme durumu var mı bu iğnede merak ettim