Arkadaslar merhaba.Ben gecen yıl 19 haftalik dusuk yapmstim bu sene hamile olduğumu ogrendim 3 hafta once.Ama ultrason icin bugun gittim 7+4 dedi kese nin yeri ortada iyi kalp atimida var dedi düşük yaptigim gebelikte tam sola yerlesmisti sol tüpün hemen ucundaydi ve doktor bugun dediki cok sola yada saga yerlesen gebelikler muhtemelen düşükle sonuclanir dedi ama bunun yeri iyi dedi.Kanama alanında yok dedi.Bn hep düşük yapcam gbi olumsuzdum ama bugun umutlandim biraz.Siz ne düşünüyorsunuz herhangi bir gebeliginde kanama alani olup sonradan saglikli dogum yapan var mi aranizda