Buseceylan bende iki tane kabin boy bir tane de travel var ve kesinlikle kabin boy diyorum. Artık çoğunun puset takma aparatı var. Biri
Chicco biri maxi-cosi. Maxi-cosi öneririm fakat ön bari olmasına dikkat edin biz onu atlamışız ön baro olmayan modelden almışız o yüzden bebito binmedi iki üç gün önce tekrar kabin boy aldım chicco bi tık dandik gibi maxi ye göre özellikle tekerleri