Ikiz_annesii Kizlar dün nişanım geldi diye post acmistim doktorum takip et demişti. Bugün de lekelenme oldu ama bende bebeklerde hareketliyiz sancilarim ağrılarım da her zamanki gibi. Napmaliyim bilmiyorum. Doğumum pazartesi