HabibeKarakaya benimde 5+6 günlük kese var kalbi oluşmuş çok şükür atışını 3 hafta sonra dinleyeceğiz Allah’ın izniyle 🙏 sen uzan kalkma iş yapmamaya bak ağır kaldırma yukarıya dolaplara ardınma sakın tutunma zamanı tamda benim 2. Hamileliğim ilk doktorum ayrı bu doktoeum ayrıydı ilk kez dün gittim o yüzden ilk doktorumu aramıştım o progestanı sabah akşama çıkarttı sabah yutuyordum sadece dün şimdiki doktorumun da numarasını aldım ama doktorum kanama kahve lekenmen ağrın olursa bile korkma dedi normal bunlar dedi ancak pıhtı şeklinde aşırı kanama filan olursa gel dedi hastaneyi arayıp bi doktoruna ulaş istersen söyle durumunu