meralyilmaz 25 en iyisi dedi doktorumun asistanı bende tam 25 de yaptırdım beni hiç etkilemedi sadece hafif bi mide bulantısı oldu ama içmeden de aç olduğum için açlık kanı verdikten sonra midem bulandı, başım döndü🤷♀️ şekeri olanı çok etkiliyormuş diye duydum o yüzden bence yapılmalı kesinlikle