Kına elbisemi,diğer abiyelerimi,kullanıp sıkıldığım ürünleri ,bitiremediğim herşeyi dolap,Gardrops gibi uygulamalarda satıyorum şu zamana kadar 5bin liraya yakın satış yapmışımdır.bence tamamen geri dönüşüm ve maddi açıdan da çok mantıklı elbiseyi 1 kere giyiyorsun ama mesela sattığın fiyata göre belki 100 tlye almış oluyorsun