Ay3 Kizlar size de oluyor mu, her gun bebegim yasiyor mu ki, canli mi ki ,belirtilerim azaldi gibi düşünceler aklimdan cikmiyor. Surekli de dr’ a gitmiyorum. Bu düşünceler beni bitirdi:)
Yagmure Ay3 bebek hareketlerini hissetmeye başlayana kadar bende sürekli öyleydim yaşıyor mu iyi mi bi sorun var mı diye düşünür dururdum ama eziyet etmişim biraz kendime sonradan farkettim tabi
sinemsii Ay3 çok fazla yaşıyorum bunu , hareketlerini hissetsem rahatlarım diyordum bu sefer de hareket etti mi etmedi mi onu takip ediyorum bence hiç bitmiyor bu döngü 🥹
Ay3 Yagmure hareketleri ne zaman hissettiniz. Birde kalbi durunca belirti vermez diyorlar surekli kontrol edesim geliyor
Yagmure Ay3 19la 21 arası birşeyler oluyor gibiydi ama bağırsak hareketine de benziyordu bi türlü ayırt edemiyodum 21de emin olduğum ilk tekmeyi yedim, aynı şeyi bende düşündüm hele burda yazanlar oluyordu bilmeden başlığa girip denk geliyordum kendime sürekli ömrü varsa seninledir deyip duruyordum oyle sakinleşiyodum
Htc_snn Ay3 off ben ya bende öyleyim 16 haftalığım sürekli acaba yaşıyo mu diyorum kafamda binbir türlü şey dönüyor çok korkuyorum hamilelik belirtisi hiç yaşamadım ben karnım çıktı problem yok ama kafamda dönüyo herşey
Aishvet7 Ay3 ben 14+4 haftaligim en başından beri bende yaşıyorum bu duyguyu Bi süre geçmişti bu aralar tekrar başladı
Semasyy Ay3 bebek harketlerini hissedene kadar hiç böyle düşünmedim bi şekilde nasibi varsa ordadır duruyordur dedim ama hissetmeye başladığım günden beri kafayı yemiş gibi sürekli dinlemeye çalışıyorum bir gğn az hareket etse niye böyle diye kafama takıyorum. Çok garip bi his ya hissettikten sonraki bağ tamamen başka ☺️
Karanfill Ay3 bende de oluyor sürekli. Yaşıyor mu saglikli kolu bacağı düzgün mu herşeyi düşünüyorum 🤐