11+1 ‘den selamlar 😍 gebeliğin ilk 3 ayı çok önemli bizde 3 ayın sonuna doğru yaklaştık 😍 ama ben bulantılarım yüzünden yeterli sağlıklı beslenemediğimi düşünüyorum. Canım hiçbirşey yemek istemiyor. Hatta o kadar çok üşengeçlik başladıki kahvaltı hazırlamaya bile üşeniyorum kendime. Aparatif şeyler yemek istiyorum. Bebeğimin sağlığından şüpheleniyorum düşüncelere daldım 🥺
Sizdeki durumlar nedir ?