36+5 haftalık gebeyim. Doktor 1 hafta geriden geliyor dedi. Boyu kilosu nasıl dedim cevap vermedi. Karın çevresi geriden dedi. Karın çevresinin geriden gelmesi ne anlama geliyor yani organları mı gelişmemiş dedim. Yine cevap vermedi. Çok ilgisiz bir doktor. Şikayet ettim hasta hakları birimine. Aynı durum başına gelen var mı? Karın bölgesinin geriden gelmesi ne anlama geliyor?