Mrvdmt ya bende postlarda görüyorum tekmelerinden felan uyuyamıyorum diye benim hiç böyle olmadı doktora sordum artık neden ben böyle uykumdan uyandıracak kadar tekmeler almıyorum diye doktorun tek söylediği kelime onlar abartmayı cok seviyor dedi 😊 ki ben burda 8. Ci haftada bebek hareketi hisseden bile gördüm😂😂😂😂 bende 30 haftalığım ultrasyonda kıpır kıpır masallah normalde o kadar hissetmiyorum yani beni rahatsız edecek kadar yada uykumdan uyandıracak kadar değil ... ferah tut içini cok normal 🐣