Ilkay08 Ben lazere gitmeme ragmen genitalda azda olsa cıkıyor oyuzden agdaya gıdıyorum ilk günden doktorada sormadım gerek varmıydı bilmiyorum 30 haftamdayım ayda bı kere gidiyorum daha rahat
gakkoyengee Hangi ağdayı kullanıyorsunuz ? Elim yatkın aslında diğer her bölgemi kartuş tipiyle alıyorum ama vajinal daha zor olur hangisini kullanıyorsanız bende onu alayım kuaföre utanırım galiba 😂
_brcu88_ Mucizebebegimmm03 ben başından beri hep ağda yaptirdim 31 +5 günlüğüz kuaforumde çok dikkatli davranır o yüzden bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar
_Buse_0505 Mucizebebegimmm03 hamileligimj öğrendigmde 4 haftalıktm ve şuan 25 haftalığım ilk günden beri her zamn agdayla aliyorm hiç bir sorun yaşamadım
leila1 mamyfat93 ayna ile yapıyorum üst bölgeyi ağda alt kısımları eldiven ile devam şuan. Biraz uzun sürse de kendim yapabiliyorum. Eşime yada bir başkasına gözüm yemedi 🙃
Ayselina6 Mucizebebegimmm03 Ben eldivenle alıyorum senelerdir öyle rahatlık ki.. oturup alıyorum. Bir dönem epilasyon a gitmiştim zaten çok azaldı çıkanları da eldivenle temizliyorum.tavsiye ederim