esraEb Hanımlar alt-ast değerim 46 çıkmış ve referans aralığı 0-35 arası. 38+2 haftalığım çok yüksek değil ama bi mahsuru olur mu. Dün kontrole gitmiştim doktorum en geç 1 hafta içinde gel dedi. Önemli bir yükseklik mi. Bilgisi olan fikir verebilir mi ?
1kucukbaby esraEb bebeği zehirlemeye kadar gidiyor bu durumda doğum yaptırılıp bebeğin kurtarılması gerekiyor
esraEb Yazmelegi_ gideceğim zaten de hemen bugün yarın mı gitmeliyim doktorun dediği gibi 1 hafta sonra gitsem olmaz mı acaba. Aman aman çok yüksek değil neden öyle çıktı acaba.
Yazmelegi_ esraEb aman aman yüksek olmasa da git bugünn yarın ilaç başlar belki veya baska bi yöntem sunar
1kucukbaby esraEb evet evet bende aynı şüpheyle test verdim doktorum sonuçlar yüksek çıkarsa 34-35 haftada bebeği almamız gerek onun sağlığı için dedi ama bende gebelik ürtikeri çıktı
esraEb 1kucukbaby ayyy korktum şimdi. Ben ciddi bir şey olduğunu bilmiyordum. Araya da haftasonu girecek zaten. İhmal etmeyeyim
1kucukbaby esraEb evet mutlaka gidin haftanız gelmiş zaten ben ilaçlarla bekleteceklerini sanmıyorum doğumunuz olur sağlıklı olun ikinizde atlatın inşallah
esraEb 1kucukbaby hazırlandım zaten eşimin gelmesini bekliyorum 🙈önceki sonuçlara baktım da o değerim hiç yüksek çıkmamış bu yüzden panikledim şu an
1kucukbaby esraEb sakin olun dua edin içiniz ferahlasın önemli olan farketmektir sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 🌸
esraEb Seross10 sizinki ne kadar yüksek çıkmıştı ? Ben şimdi döndüm eve diğer sonuçlarına göre normal korkulacak bir şey yok dedi. Karaciğer enzimleri yüksek çıktı dedi
esraEb Yazmelegi_ gittim, o kadar yüksek bi değer değil dedi. Her hastanenin referans aralığı farklı ona göre farklı çıkabilir, karaciğer enzimlerin biraz yüksek çıkmış ama onalr da diğer çıkan sonuçlarına göre normal dedi. 🙏
esraEb 1kucukbaby evet kesinlikle. İçim içimi yerdi 🙈gittim şimdi döndüm eve. Sağ olsun doktor ricamı kırmayıp baktı sonucuma karaciğer enzimlerin biraz yüksek çıkmış ama diğer çıkan sonuçlarla pek bi fark yok korkulacak bir durum değil dedi. Dahiliye doktoruna gösterdim.
1kucukbaby esraEb çok güzel en azından içiniz rahatlamıştır bu tür durumlar da en ufak bi yüksekliği bile ciddiye almalıyız çok sevindim geçmiş olsun