kızlar size bir şey sorucam ya benim yüzüm daha doğrusu göz çevrem aşırı kötü halde normalde böyle şeyler başına gelen biri değilim hamilelikten dolayı mı oldu hiç bilmiyorum bir kaç haftadır devamlı olarak değilse bile haftada en az 3-4 gün göz altım göz kapağım kuruyor kaşınıyor bi bakmışım şişiyor bi bakmışım yanıyor kıpkırmızı olmuş yanmış bile nemlendiriyorum sürekli ama aşşırı yakıyor canım acıyor sizce ne yapmalıyım mahvoldum ne zamandır başına gelen var mı