Kızlar aşılama düşünüyoruz kendi doktorum aşılama için tüp bebek merkezine gitmemizi söyledi. Fakat hiç bir bilgim yok. Tüp bebek merkezi de bize uzak, öncesi eşimin yeniden test vermesi veya benim yapmam gereken herhangi bir test var mı? Yoksa direk orada tüm tetkikler yapılıyor mu? Bildiğim kadarıyla bende problem yok eşimde sperm ileri hareketliliği düşük. Rahim filmi vs hiç çekilmedim