Serra31 Kizlar 37+4deyim doktor iki gün önce nst de yavaş yavaş sancıların başlamış dedi yalancı sancida olabilri dedi şuan belim adet sancısı gibi ağrıyor kasıklarımda aynı şekilde bu doğum belirtisi olabilir mi????