Merhaba kızlar 36. Haftamda her hafta geleceksin artık demişti doktor muayene için bugün gittim 37+3 de nst de sancı çıktı ama ben hiç hissetmiyorum doktor çatı muayenesi yapalım açıklığa sebep olmuş olabilir bu sancılar dedi 2 parmak açıklığım varmış şuan 3 günde bir çağırdı siz ne durumdasınız ne zaman doğum gerçekleşir bilen var mı? Açıklığın ne kadar olması gerekiyor