sdnrerby 37+2 deyim. Normal doğum istiyordum ama artık korkmaya başladım. Sonrasında tek başıma bebeğime bakabilir miyim bu konuda da korkularım oluştu. Bu korkuları yaşayanlar oldu mu ?
peri5860 sdnrerby Şu an oluyor 36+4 ten selamlar normal istiyorum ama ödüm kopuyor sezaryen olsa bakanım edenim olmayacak. Hayat nereye sürüklüyor inan bir fikrim yok Rabb’im kolay doğum nasip etsin sağlıkla gelsin yavrularımız.
sdnrerby peri5860 Amin inşallah 🙏🏻 Benimde bir ay annem yanımda olcak. Sonrasında hiç bilmediğim bi şehire gidicem. Yeni düzen yeni hayat. Eşim yoğun çalışıyo. Bebeğimle hep ben ilgilenicem. Çok korkuyorum o yüzden