Gul1616 merhaba bana 15 gün önce aşılama yöntemi uygulandı. Ve bugun idrar testimde 2 çizgi çıktı fakat biri hafif silikti. Daha sonrasında kan testi verip sonucu bekledim. Ve sonuç olumlu yöndeydi yani şuan kan değerlerine göre hamileyim. Doktorum 10 sonra kontrole çağırdı. Uzun zamandır istediğim bir durum oldugu için duygulu ve şaşkınım ve aynı zamanda endişeliyim gebeliğin devamı sağlıklı ilerler mi acaba diye. Testte silik çizgi çıkması ne anlama geliyor ? Ve birde en son adet dönemim 14 temmuz şuan bebeğim 4 haftalık görünüyor. Sanırım en son adet döneminden bugune geçen süre ile hesaplama oluyor değil mi ? Teşekkürler🌸