Esrac96 mercan hemşire var orada temizlik personeline benziyor o biraz kaba saba bir hemşire vardı tırnakları bayağı uzun çok sallamıyorlar açıkçası ama kısa boylu hafif toplu bir hemşire vardı o çok tatlıydı ben doğum yaptım kalabalıktık bi şey demediler devlet hastanesinin bir tık iyisi gibi düşünün onun dışında ameliyathane çalışanlar çok tatlıydı bize k vitamini elimizde tok yapamıcaz dediler sağlık ocağı yapwr oraya gidin dediler gittik yapmıyorlarmış e eczanelerde de tok yapılması gereken bir aşıymış ne yapacağımızı bilemedik 2 gün sonra komtrole gittiğimiz de çocuk doktoru vsr bi hanımefendi o kadar tatlıydı ki bixe yardımcı oldu ilaç gelmiş yaptırdı ama bizim yanımızda yapmadı uzun tırnaklı hemşire siz gelemezsiniz diyip doğumhaneye götürüp yaptı o an bi şey diyemedim ama sonra kötü hissettim ben onun annesiyim ne diye onu ayrı bir yere götürüp yapıyor buna izin vermemeliydim bi de özel olacak sözde