ozlemtemel Ya bebeğim normalde çok hareketlidir sürekli hissederim hareketli olduğunu ama dün akşamdan beri hareket değilde çok fazla sertleşiyor toplanıyor gibi normal mi acaba hareketler olarakda çok hafif birşey hissettim bilemedim hastaneye gitsem mi
mrymnr123 ozlemtemel hareketleri yerinin daralmasından dolayı yavaşlamış olabilir. 36+3üm bu sabah karnımın en ortası sivri bi dağ gibiydi sanırım poposu tam oradaydı semsert 🤭🤭🤭🤭 hareket hissediyorsan korkma sertleşme oluyor toplanıyor çünkü
Svgyl ozlemtemel Bende 36+1 deyim sertleşme var ama alanı daraldığı için daha da sertleşecek dedi doktor hatta çatlama bu haftadan sonra daha yaygın oluşur dedi hareketleri de alanı daraldığı için öncekiler kadar sık ve kuvvetli olmasını bekleme dedi doktorum sadece hareketlenmezse acile gidin bir de meyve suyu tatlı şeyler yiyip sola yattığınızda bebeğin hareketleri belli eder ben öyle yapıyorum