Merhaba ben 29.haftamdayım.hamileliğimi öğrendikten sonra gittiğim de 5 haftalık falandım. Yaşadığım ildeki araştırma hastanesne gittim ve sadece kese göründü bebek şuan görünmüyor dedi bende şaşırdım sordum tabi bu ne demek bi sıkıntı olup olmadığını doktorum seninki kadar acımasız değildi,daha çok erken ve çok sıklıkla olan bişey dedi 10 gün sonrasına randevu verdi ve tekrar gittiğimde görünüyordu. Benim 2.gebeliğim ve küçük bi sıkıntı dışında çok şükür birşey yok inşallah da öyle gider, sana tavsiyem içini ferah tut ve bi doktora daha görün tek doktorla kalma şu an sağlıklıysa bile senin üzüntün zarar verir ona dua et ve araştır bi doktor ile kalma umarım doktorun yanılmıştır ve herşey sizin için güzel olur