Merhaba kızlar 27+3 haftalığım akşam üzerinde. Beri bebek harketlerinde bir yavaşlama var hareketleri var hissediyorum ama. Canlı değil daha önce daha sert harketleri oluyordu şimdi pıt pıt şeklinde daha yavaş hareket ediyor normal mı sizce hareketleri hiç yok değil var gün içinde