Hamileyken anal girişinin orada et beni farketmiştim kontrole gittiğimde doktora söylerim diyordum ama sancılarım başladı erken doğum oldu o sırada aklıma bile gelmedi söylemek. Sezaryen oldum. 1.5 yıl geçti Bugün aklıma geldi bi bakayım dedim hala aynı yerde duruyor anal girişinde. İnternetten baktım hpv diyor rahim ağzı kanseri diyor. Haftasonu girdi araya hemen doktora da gidemem pazartesi giderim muhtemelen. Bu nedir ne değildir dostlar başına gelen var mı? Böyle siğili olup hpv negatif çıkan var mı? Ya da hpv virüsü ise kesin tedavisi var mı?