Kızlar selam. 20 haftalık olduk bugün kaldı geriye 4 ay sanırım haftalar ilerledikçe bende doğum korkusu başladı. İlk başlarda normal doğururum ben ne var yani diyordum ama yok öyle olmuyormuş 😂 korku sardı 😂 sizler neler yapıyorsunuz? Kaçıncı haftalar