Esmaars 32+6 haftaligim dün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 2 kilo 50 gram çıktı az geldi sanki bana biraz sizce nasıl kızlar .
Esmaars Youngmotherr ilk gebeliğim olduğu için herşeye fazla takılıyorum. Son aylarda aliniyormus galiba kilolar inşallah bizim bebeklerimizde alir. Hep bı endişe var malesef bende . Teşekkür ederim yorumuz için .
Youngmotherr Esmaars benim de ilk gebeliğim ben de kafaya takardım ama takılacak bir şey değilmiş ❤️ Sağlıkla gelsin❤️
Esmaars Youngmotherr aminn sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah . Çok teşekkür ederim🤍