Youngmotherr Kızlar 39+3 üm karnımdaki çatlakların üstünde sivilceler çıkıyo ve aşırı kaşınıyo kaşıntıdan duramıyorum çok kötü olmuş durumda yara oluyolar bu ne Allah aşkına doktoruma sormayı unuttum 🥲
Mrsfly Youngmotherr canım gerilmekten kurumaktan olmuştur o. Güzel bir nemlendirici yağ sür. Kanatron olur, özel yağlar ver mesela ben bioderma abc kullanıyorum. Cildin kurumuş ve çatlaklarla beraber tahriş olmuş bol bol nemli tut. Geçmiş olsun
EUEUEU Youngmotherr doktora gidio sormasın bazen dogum baslayınca vucutta döküntü olanlar oluyomus bebege felan zararlı bişey olurmu olmazmı gidip sor bekleme
Mrsfly Youngmotherr o zaman egzama felan olmuş olabilirsin. Doktora danıştın mı? Ben bir losyon kullanıyorum normaldede egzamam olduğu için adı exipial lipo hemencicik iileştiriyor doktorum kullanabilirsin demişti eczaneden reçetesiz de alabiliyorsun dene istersen.