Meryemzeynep02 Merhaba kızlar 3hamileyim çok korkuyorum iki kızım var biri ikibuçuk diğeri 9aylık şuan 10haftalık hamileyim ve sezeryan doğumluyum arası benim gibi kısa olan varmı
aslanprenses_ Meryemzeynep02 çok tehlikeli ya. Doktorun uyarmadı mı seni? Sezaryenden sonra hamile kalmak için 2 yıl beklemek gerekiyor. Doktoruna git sor ve ne diyorsa harfi harfine yap.
Meryemzeynep02 aslanprenses_ evet plansız oldu konuştuk doktorumla görüştüm sorun olur yada başka bişey demedi ya vitamin verdi ayda bir kontrol dedi ama çok korkuyorum
Asminbahar63 Meryemzeynep02 ama benimki normal doğum aynı şekilde iki kızım var üçüncü gebeliğim bu 12haftalik oldum şu an
aslanprenses_ Meryemzeynep02 Allah yardımcın olsun. Vücudun çok yorulacak. İlk iki çocuğun arasında da hiç yaş farkı yok. Dua et.
Meryemzeynep02 Asminbahar63 sizin nasıl oldu peki doğum benim görümcemin iki çocuğunun arası böyle yakınmış çok çektim dedi
Meryemzeynep02 Asminbahar63 anladım normal olsa evet bukadar korkmazdım normal olmadı benim ilk kızım devamıda öyle oldu şimdi çok korkuyorum
Asminbahar63 Meryemzeynep02 İkinci doğumum çok zor oldu kanamam çok oldu dikişlerim birinci doğumdan daha fazla oldu kötüydü yani açılmam ilerlemesi dört santimle doğuma alındım suni sancı aldım üç gün yattım ama yine açılmam olmadı takı suni sanciyi alana kadar çok zor oldu bu gebeliğim de dediğiniz gibi plansız oldu
Asminbahar63 Meryemzeynep02 aynı sizin gibi ilk kziim 2yaş dokuz aylık küçük kızımda 10aylik ve 12+4gun hamileyim
Meryemzeynep02 aslanprenses_ Evet kızlarımında arası az hayırlısı diyorum veren rabbim gücünüde verir demekten başka çarem yok korkularım çok tabi ama 🤷♀️