ftmak yatışım yapıldı bugün. Fitil verdiler sabah. Birazdan çıkaracaklar. Sancı falan yok. Açılma olduğunu da sanmıyorum. Çünkü sabah baktı doktor dedi kanala inmemiş alttan da muayene etti sıfır açılma. Doğum olacak gibi değil %90 seni çarşamba sezeryana alacağım dedi. Yarın da suni verecekler sanırım. Korkuyorum valla. Devlet direkt almıyor sezeryana