Gulale06 Transferden sonra belirtiniz oldu mu. Ultrasonu bekliyorum kanda pozitif çıktı ama yerleşme kanaması olmadı. Sadece sağ alt karında batma var. Sizde oldu mu?
Kediannesi1 Gulale06 adet ağrısı hariç hiç belirti olmadı adet olcam sandım kanda pozitifse içinizi rahat tutun yerleşme kanaması da herkeste olmuyor bende de olmamıştı
Gulale06 Kediannesi1 çok teşekkür ederim. Ben 6 ay önce ilk transferi oldum 7. Haftada düşük yapmıştım. Onda yerleşme kanaması olmuştu 6. Günde. Bunda olmayınca bi stres yaptım kendi kendime.
Kediannesi1 Gulale06 hiç stres yapmayın her gebelik farklıdır siz yine pozitif düşünün hayırlısı olsun inşallah