31 temmuzda çift embriyo transferi oldum. 2 kez beta hcg baktırdım. 8. Gün 236 çıktı. 10. Gün ise 487 çıktı. 16 ağustosa ultrason randevusu verdi doktorum. Ama sadece sağ alt karnımda batma hissediyorum. Mide bulantısı ve yerleşme kanaması yaşamadım. Normal mi? İkiside tuttu mu bilmiyorum ama tedirginim. Tecrübeliler yazabilir mi?