Dygu-g-k Merhaba anneler, aranızda doğum kanalı kısalığı yaşayan var mı süreci nasıl yönettiniz? Bugün doktorum doğum kanalımın normalden kısa olduğunu söyledi. Bol bol dinlen ve ayakta kalmamaya çalış dedi. Progestan fitil verdi bir de. Sizde nasıldı ?
Alizee Dygu-g-k doğum kanalının kısa olduğunu hiç duymadım. Acaba rahim ağzı kısalığı mı dedi. Kaç haftalıksın cnm?
Dygu-g-k Alizee 16 haftalık hamileyim doğum kanalı dedi ağrım olmuştu bi bakmak istedi doğum kanalına normalde bir kadında en düşük 30 isteriz sende 26-27 bandında dedi ve çoğu şeylerim kısıtlandı bir de ilk defa progestan kullanıcam nasıl bişey bilmiyorum
Alizee Dygu-g-k rahim ağzı cnm o. En az 30mm istenilir, ama 25altı olduğunda dikiş atılır. İlaç verdi mi sana?
Alizee Dygu-g-k progestan bende kullanıyorum. Fitil olarak kullanırsan yan etkisi olmaz hemde daha etkili olur. Uzanmaya çalış çoğu zaman.
happy_mutter Dygu-g-k düşük olmasın,erken doğum olmasın diye veriliyor,sizde de sanırım doktor her ihtimale karşı düşük olmaması için vermiş bu ilacı.kanalın kısa olması sanırım risk faktörü bu konuda.telaş yapmayın bence doktorunuz sadece önlem almıştır
Dygu-g-k Alizee evet progestan fitil verdi ama kilo yapıyor diyorlar bende de o 26-27 bandındaymış doktorum çok ayakta kalma olabildiğince yat dedi
SahraSibel Dygu-g-k Yani erken doğum, düşük tehlikesi olan, yüksek tansiyon vs olan hastalar riskli gebelikte kontrol ediyor..
Dygu-g-k SahraSibel henüz bende öyle bir durum yok çünkü olsa doktorum söylerdi diye tahmin ediyorum kontrolleri hala normal seyirde devam ettiriyoruz