Dilosege Kizlar 37. Haftalık hamileyim. Adet sancısı gibi sancım var kuru kuru bi ağrı derler ya hani. Kasilma galiba. Yasayan varmı?
eminedumankaya Dilosege 36 haftalığım aynı aprı bendede oluyor amma doğum ağrısı düzenli olur diyorlar bunlar yoklama galiba