Maneviyatını sevdiğim için türbeye giderim arada. Hamileyken de gitmiştim 2 kez. Çocuğumda kalçasında bir moğol(mongol) lekesi var ama ilişkili olduğuna inanmıyorum çünkü Googleladığınızda zaten yaşadığımız kıtada ve atalarımıza bağlı bir çok kişide olduğunu görüyorsunuz. Hamilelerin canı tatlıdır, hamileler hassastır, hamileler hele ilk hamileliği ise kafasına takar ki çok normaldir. Hamileleri üzmeyelim, hamilelerin canını sıkacak şeyler söyleyerek olumsuz süreçlerin sebebi olmayalım, keşke özellikle yüksek yaş grubu annelerimiz buna dikkat etse yaşamımızda🌸. Size de güzel yavrunuzla sağlıklı bir hamilelik ve bebek, keşkesiz doğum dilerim🥰