Eliiiff_ Kızlar 2 gün önce sancım var diye hastaneye yattım ama yalancı doğum ağrısı çıktı hastaneden çıktığımdan beri ayaklarımın altında acı kızarıklık ve hafiften bir kaşıntı başladı başka böyle bi sorun yaşayan var mı