Ben vejetaryen değilim, ama 10 haftalığım et, tavuk, balık görmek istemiyorum resmen midemi cok bulandırıyor. Geçici oalrak vejetaryen oldum sanırım :) Şaka bir yana felsefesi çok ayrı tabii saygım sonsuz bu beslenme sistemini sürdürebilen insanlara.
Nohut, mercimek, baklagillerden zengin bir beslenme düzeni, saf bitkisel protein tozu (orjinalleri cok pahalı) ile yapılan smoothie’ler, peynir ve yoğurt protein ihtiyacınızı karşılar bence. Vejetaryen olmanın en büyük zorluğu yiyecek ksııtlaması nedeniyle fazla karbonhidrat almak durumunda kalıyorlar bu da zararlı.