Gonuel49 Selam kızlar merak ettiğim Bi konuydu hep. Nst de sancı değeri kaç olunca sancı var demek oluyor?
Eliiiff_ Canım 40 üstü üç düzenli sancı olduğunda diyorlar ama bence doğru değil çünkü 2 gün önce hastaneye yattım sancım var diye 60 70 hatta 100 bile çıktı ama yalancı doğum sancısıymış önemli olan düzenli bir şekilde yüksek değerler olmasıymış