Sinpim Dün gece doktora gıttım col sancılarım vardı sancı cıkıyor cokda yüksek sancılarım cıkıyor ama açılma olmadıgı ıcın yatıramıyoruz dıyorlar acılma olması ıcın ne yapmam lazım lütfen yardım edin cok sancı cekıyorum