7 hafta 3 günlük tek yumurta ikizlerime hamileyim Dişim apse yaptığından dolayı klamoks diye bir antibiyotik kullanmaya başladım doktorlar zarar vermiyor bebeklere desede içim hiç rahat değil daha önce böyle bir şey başına gelip antibiyotik tedavisi uygulanan var mı 🥹