yenibirannis Demetus bende 31+2 dün gece mide yanması ve nefes kesilmesinden sabha kadar uyuyamadm bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyomus 30. Haftadan sonra normalmiş
cagla9094 32+6yım bazı geceler benim de aşırı mide yanmam oluyor doktorum gasvin diye bir şurup vermişti onu içip yatıyorum rahatlatıyor
Demetus cagla9094 benim de doktor randevum ay sonu devam ederse arayacağım bana da yazsın o şuruptan 🙏🩵
cagla9094 Demetus Kesinlikle yazdır evde bulunsun çünkü birden gecenin bir yarısı mide yanması başlıyor insan ne yapıcağını şaşırıyor