26 haftalık hamileyim sabah aç karna tartiliyorum birgun 60 bir gün 59 bigun 58 çıkıyorum tartım doğru cocuklarimida tartiyorum onlar stabil çıkıyor 49 kilo ile hamile kaldım 20 haftaliga kadar 8 kilo aldık hızlı bir şekilde zayıf hamile kaldığım için Dr çok almissin ama zayıf hamile kaldığın içindir dedi gobegim de yok 3. Gebelik olmasına rağmen birde 21. Hafta dan 26 ya kadar yani sadece 1 kilo almış oldum 1 ayda 1 kilo 2. Tremester icin güzel aslında ama bu kilo degisikli ödem mi kilo mu haftaya kontrol var bakalım hersey yolundami kafam da deli sorular