Seyma2525 Mommy25 tiksinse ve bulantıyı bilemem ama o tükürük dolması hiç geçmiyo ben 38 haftalığım hala ağzıma tükürük doluyo
bbayram Mommy25 10+2′deyim bende yeni yeni geçiyor bulantılarım çok zor günler geçirdim bulantilarla ilgili 🤦🏻♀️ hamd olsun geçiyor bir kaç gündür eskisi gibi değilim
Mavigozunannesi Mommy25 15 ten sonra geçti bende o his ağızda kötü tad ve tükürük olayı suan 26 haftalık bazen uyurken çok tükürük birikiyor ama agizdaki kötü tat gitti
Mommy25 Pamuk bir defa kullandım aşırı uyku yaptı kusma olmuyor sadece herşeyden tiksindiğim için öğürme geliyor
Sumeyyealts Mommy25 tavsiyem gece yatarken kullanman ben öyle yapıyorum bana çok iyi geldi 17 haftalığım 6. Haftadan beri o ilacı içmediğim gün her yediğimi kusuyorum
11-02- Mommy25 merak etme bende günde iki kez kusardım kaç kere hastaneye gittik su dahi içemezdim çok şükür şimdide mutfaktan çıkamıyorum 😅
bbayram Mommy25 çooook, hâlâ devam ediyor tiksinme hissim.. yiyecekler bir yana insan isimlerini görünce duyunca bile tiksinir mi yaa 🤦🏻♀️ kebap, kola, et gibi yiyeceklerin isimlerini okuyunca duyunca bile tiksiniyorum 🤢